Δευτέρα 13 Απριλίου 2015

Όμορφη ανάρτηση, φιλάκια #2



 ###
Χριστός ανέστη! Θα ακούγεται αυτές τις μέρες συνέχεια, όμως ποιος θα τολμήσει να πει ψευδώς;;;






πηγή
###
Αυτό το Πάσχα μια ίωση δεν μου επέτρεψε να φάω! Εγώ, η Μις Φαγανή, δεν τίμησα ούτε το αναστάσιμο ούτε το πασχαλινό τραπέζι! Ταράχτηκε το Σύμπαν, οι πάγοι κατέβηκαν δύο εκατοστά.
Αλλά ο κόσμος (μου) δεν τελείωσε, αντίθετα, έγινε καλύτερος! Γιατί είναι οι άνθρωποι που δίνουν αξία σε όλα.





by Renoir




(Τιμάμε το Θεάνθρωπο και το Θεό, αλλά ξεχνάμε συνήθως να τιμήσουμε τον Άνθρωπο...)

πηγή



Και φέτος είχα δίπλα μου ανθρώπους, καινούριους και παλιούς, που μου έδωσαν τη δυνατότητα να τηρήσω όλα τα πασχαλινά έθιμα, όλες μου τις γιορτινές συνήθειες, να τα απολαύσω και να τα μοιραστώ μαζί τους... ανθρώπινα.
Γι' αυτό πόσο τους ευχαριστώ δεν μπορώ να εκφράσω με λόγια...


Και τώρα σας αφήνω, τ' απομεινάρια από το πασχαλινό τσιμπούσι με καλούν και το ταίρι στο secret spring circle περιμένει το δώρο του...









27 σχόλια:

  1. Χρόνια πολλά και να χαίρεσαι τους αγαπημένους σου. Σιδερένια.
    Πάντως, μην στενοχωριέσαι: ουκ εν τω αρνάκι το ευ. Το επόμενο Πάσχα θα χαρείς το γιορταστικό τραπέζι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ' ευχαριστώ, χρόνια πολλά και καλά!
      Εσύ, ως Λωτοφάγος, καλά τα λες, αλλά εγώ είμαι Κρεατοφάγος....

      Διαγραφή
  2. Ουπς! Όλα περαστικά να είναι, κορίτσι μου!
    Αληθώς Ανέστη! Χρόνια πολλά και καλά!
    ΣΣΣΣΣΣΣΜΟΥΤΣ πολλά-πολλά!
    Α, ξεχάστηκα: "Όμορφη ανάρτηση, φιλάκια"!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Χρόνια Πολλά καλή μου !!! Τι να το κάνεις το αρνάκι όταν υπάρχουν οι άνθρωποι!!! Απρόοπτο και δύσκολο και για μας το Πάσχα αλλά είχα δίπλα μου ανθρώπους και είναι το παν !!!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Νικόλ! Υπομονή, τα καλύτερα θα έρθουν!
      Χρόνια σου πολλά και καλά κι όπως τα επιθυμείς!!!

      Διαγραφή
  4. ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ....χρονια πολλα ....οι Αναστάσιμες ευχες στο σπιτικό σου να είναι.... περαστικα Αλεξανδρα μου.. νομιζω οτι αυτες τις μερες πιο πολύ απολαμβανεις την παρεα παρα το φαγητό....να έχεις μια καλύτερη εβδομαδα.. φιλακιαααα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μην το λες, και το φαγητό έχει την αξία του! Τουλάχιστον, για εμάς τους... τους ρομαντικούς!
      Να είσαι καλά, Ρούλα μου, χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  5. Μέρες που βρήκε και η ίωση... αλλά δυσυτχώς δεν μας ρωτά!
    Φύλαξε όμως τις όμορφες στιγμές!
    Του χρόνου να περάσεις ακόμα πιο καλά δοκιμάζοντας απ' όλα!!!
    Ας μην ξεχνάμε να τιμάμε και τον Άνθρωπο... πολύ σωστά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έδωσα υπόσχεση στον εαυτό μου: του χρόνου ένα αρνί μόνο για μένα, Γλάυκη!!!!
      Χρόνια καλά να έχουμε να τα μοιραζόμαστε με τους Ανθρώπους!

      Διαγραφή
  6. αχαχαχαχα! Κι εγώ δεν έφαγα,όχι εξαιτίας ίωσης! γενικά δεν τιμώ τα πασχαλινά εδέσματα!
    Σήμερα είμαι εγώ αρρωστούλα ( με έφαγαν οι ηλιοθεραπείες στο γρασίδι!)
    Χρόνια πολλά και καλά Αλεξάνδρα μου!
    Κι εγώ σχεδόν κοντεύω το δώρο μου! Θέλει ένα 48 ωρο μόνο για να ...σκάσει ;-) αχαχαχα!
    Φιλιά! ♥

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ήμουνα σίγουρη! Αλλά έλπιζα ότι ένα εντόσθιο θα το έτρωγες, αφού είναι καφέ...
      Περαστικά, Αριστέα μου! Είναι ο καιρός τέτοιος που ευνοεί τις ιωσούλες.
      Θα προλάβει να... σκάσει στον αποστολέα του ή θα την πληρώσει κανένας υπάλληλος;;;;;;;
      χρόνια μας πολλά!

      Διαγραφή
    2. αχαχαχαχαχα! Έλιωσα! Το εντόσθιο είναι καφέ! αχαχαχαχαχα ! Δεν υπάρχεις!!!!!
      όσο για το σκάσιμο άμα δεν μου σκάσει εμένα, την έβαψα!
      Να εύχεσαι να σκάσει στα χέρια μου! Αφού!!! ❤️
      Δυο μέρες το πιλατεύω και δυο μέρες να σκάσει! αχαχαχαχα

      Διαγραφή
    3. Ο Χαχανούλης δεν είναι εκείνο το στρουμφάκι που κάνει δώρα που... σκάνε στα χέρια των άλλων;;;;

      Διαγραφή
    4. αχαχαχαχαχα! Νομίζω πώς ναι!
      Σε θυμήθηκα γιατί έχω το στρογγυλό μου που λες δίπλα στο παράθυρο, στον ήλιο και από τη ζέστη σκάει και κάνει θόρυβο!
      Το τι κρακ κρακ ακούω ....Όλα πάνε μάλλον καλά! ☺

      Διαγραφή
  7. καλημερα γλυκια μου! περασα να ευχηθω χρονια πολλα! Χριστός Ανέστη! υγεία αγάπη και χαρά σε όλο το κόσμο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ελπίζω να έχεις συνέλθει ήδη απ' την ίωση Αλεξάνδρα μου.
    Όπως το λες κι εσύ, οι άνθρωποι κάνουν τη γιορτή κι όχι τα φαγητά.
    Σου στέλνω τις αναστάσιμες ευχές μου και πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Και με το που συνήλθα λίγο την έπεσα στο φαγητό!!!!
      Σ' ευχαριστώ, χρόνια πολλά!

      Διαγραφή
  9. Χριστός Ανέστη και Χρόνια Πολλά με υγεία Αλεξάνδρα μου! Κρίμα που είχες ίωση και δεν απόλαυσες το φαγητό, όμως έλαβες τρυφερή και συναισθηματική "τροφή", που φωτίζουν στιγμές και γίνονται φάροι στις σκιερές γωνιές της ψυχής και της ζωής μας! Εύχομαι το Αναστάσιμο μήνυμα, φίλη μου, να ανατάξει δυνάμεις με θετικές προοπτικές στα όνειρα και τις προσδοκίες σου! Να έχεις ένα θεσπέσιο απόγευμα!
    Φιλάκια πολλά με μια ανθισμένη αγκαλιά!:))❤️

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κατερίνα μου, χρόνια πολλά! Μακάρι οι ευχές σου, τόσο ξεχωριστές, να φτάσουν ως τ' αστέρια και βροχή να πέσουν στις ζωές όλων μας!!!

      Διαγραφή
  10. Χρόνια πολλά & Αληθώς ο Κύριος Αλεξάνδρα μου!
    Κι εγώ σχεδόν από την Μ.Παρασκευή μέχρι και τη Δευτέρα του πάσχα ήμουν με πυρετό, βήχα, πονόλαιμο... αλλά δεν το έβαλα κάτω... γιόρτασα!
    Υγεία & φώτιση να έχουμε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, σε συμπονώ, Μαρία μου! Αλλά χαίρομαι που δεν εγκατέλειψες! Χρόνια πολλά και καλά εύχομαι!!!

      Διαγραφή
  11. Αχ βρε Αλέξανδράκι πάλι σοφά λόγια βγήκαν από το στοματάκι σου! Ο Χριστός σταυρώνεται συνέχεια στο πρόσωπο κάθε ανθρώπου που αδικείται. Κάνε ένα ντου γαστρονομικό την πρωτομαγιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ, Χριστίνα μου, μόνο εσύ με καταλαβαίνεις! Και ως προε το γαστρονομικό και ως προε το θρησκευτικό!!!!!

      Διαγραφή
  12. Χριστός Ανέστη Αλεξάνδρα μου!! Εύχομαι να σαι πολύ πολύ καλύτερα και να αναρρώνεις από ιώσεις και λοιπά!!
    Συμφωνώ κι εγώ με το σχόλιο της Χριστίνας!! Τα πε όλα!!
    Καλή επιτυχία στο παιχνίδι καλό μου!! Να σαι καλά να σκορπάς και να χαρίζεις πάντα χαμόγελα!!
    Σε φιλώ γλυκά!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

.

Η φωτογραφία μου
"Κι αν νικημένη η ομορφιά, ανίκητα τα μάτια, που κάποτε λοξοδρομούν και βρίσκουν μονοπάτια. Κι αν μεγαλώνω, το παιδί χτίζει γλυκιά αλήθεια και πλάθει μες στην πόλη του γαλήνης παραμύθια. Και σαν τα ερωτήματα ζητήσουν απαντήσεις, ξεχειλισμένες μαγικές μέσα μου συγκινήσεις." Άρης Άλμπης